Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Rubrik saknas

Av emilia nyman - 29 mars 2011 21:00

       

(tycker Tuwa och oscar liknar varandra i samma ålder!?)


På torsdag fyller min älsklings-Tuwa 5 år!! År med många fina minnen att spara i hjärtat

Imorgon skall jag baka 2 tårtor,kanske muffins eller kokosbollar också om jag hinner, hoppas det:) Är så mycket inplanerat dessa dagar igen så man vet inte hur man skall få plats med allt i kalendern:D Men kul är det! På torsdag blir det kalas för Tuwa, de som inte kan komma då får komma och fira Tuwa (och Peter) i april istället! Kul med mycket släkt och många vänner som sprider ut sig lite så man hinner umgås mer med er alla!:) Sin första present fick hon ju redan av gudmor Line, tack igen!


På fredag skall T&J sova hos fammo&faffa, Peter jag och Corinne åker till Stockholm på lördag.

På söndag skall vi på dop (guddottern Agnes ska döpas


Nu skall vi plocka undan lite så alla rymms in på torsdag:) önskar er alla en fin kväll! kommentera gärna då ni varit inne i min blogg och kikat:D Tack! Kram

 
 
Em

Em

30 mars 2011 10:15

Jo nog liknar de varandra!
Ojoj stora tjejen..

http://www.emspyssel.blogg.se

 
Ingen bild

Pernilla

30 mars 2011 20:06

Jag tycker hon och Nova liknar =)

emilia nyman

3 april 2011 21:17

Det kan hända:)busungar båda 2 hehe:D kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia nyman - 11 juni 2011 22:06

Det finns så många underbara,fina,härliga dofter, varje årstid har sina egna härliga dofter! Just nu doftar det underbart av syren,kaprifol,lavendel,salt vatten,sol på hud,sand,liljekonvaljer,grill,vin m.m   *lycklig*   vill ha ett eget lite...

Av emilia nyman - 1 juni 2011 15:20

Fortsätter på samma tema som i förra inlägget jag skrev i bloggen, Nämligen presenter! Fick nyss en flaska vin av en trevlig herre, som kom till jobbet, och han tycker att jag är så trevlig så jag skulle få lite gott vin!:) jag blir så glad och rörd ...

Av emilia nyman - 31 maj 2011 08:08

Börjar med ett par trädgårdsbilder:   Magnolian blommar! Vill köpa en rosa,kanske i sommar!?     Liljekonvaljer! Doftar underbart!       I söndags skulle jag och alla 3 flickor åka och ha pick-nick på Lilla holmen,men så regnade...

Av emilia nyman - 23 maj 2011 21:19

Imorgon skall jag föröka fotografera blommorna vi planterat och lägga in bilder i bloggen! Jag,Tuwa & Corinne skall plantera några blommor imorgon också. De är så underbara, barnen, man ser hur lyckliga de är då de planterar, fixar med jord och...

Av emilia nyman - 20 maj 2011 10:01

Underbart väder!!! Hoppas det håller i sig!! Gärna lite regn ibland, men sen sol igen! Har nyss lämnat av döttrarna på dagis, nu skall jag handla lunch, jordgubbar m.m. före jag åker till jobbet..ikväll skall vi hälsa på ulle&karin, sedan flickornas...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är Din favoritvårblomma?
 Blåsippa
 Vitsippa
 Tussilago
 Snöldroppe
 Krokus

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards