Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Rubrik saknas

Av emilia nyman - 31 maj 2011 08:08

Börjar med ett par trädgårdsbilder:


Magnolian blommar! Vill köpa en rosa,kanske i sommar!?


 

Liljekonvaljer! Doftar underbart!




I söndags skulle jag och alla 3 flickor åka och ha pick-nick på Lilla holmen,men så regnade det:/ så vi åkte och handlade muffinsstövlar åt Julina (sådana jag köpte åt Tuwa också tidigare..) sedan åkte vi till glass-stället i strandnäs, mums! Julina åt en after eight glassportion, Tuwa valde 2 bollar i en våffla och Corinne åt en snögubbe. Jag åt bananasplit, mums!


 

 



En bild från tidigare i vår:

(då småtjejerna åt första 'uteglassen'/bollglassen i år).


 


Inatt har Elsa sovit här, vi var på promenad igår kväll, så härligt!! det är väl sommar nu!? det kändes så på promenaden iaf, helt jätteunderbart ute! oj vad det växer och blommar i varje vrå i naturen nu! underbart underbart! *lycka*

Sedan drack vi varsin somersby ute bland myggen på lilla altan! Sedan slö-tittade vi lite på Batman innan sovdags...

Nu skall jag fixa frukost,sedan skall vi till dagis och jobb. Önskar Dig en fin sommardag!!! Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia nyman - 11 juni 2011 22:06

Det finns så många underbara,fina,härliga dofter, varje årstid har sina egna härliga dofter! Just nu doftar det underbart av syren,kaprifol,lavendel,salt vatten,sol på hud,sand,liljekonvaljer,grill,vin m.m   *lycklig*   vill ha ett eget lite...

Av emilia nyman - 1 juni 2011 15:20

Fortsätter på samma tema som i förra inlägget jag skrev i bloggen, Nämligen presenter! Fick nyss en flaska vin av en trevlig herre, som kom till jobbet, och han tycker att jag är så trevlig så jag skulle få lite gott vin!:) jag blir så glad och rörd ...

Av emilia nyman - 23 maj 2011 21:19

Imorgon skall jag föröka fotografera blommorna vi planterat och lägga in bilder i bloggen! Jag,Tuwa & Corinne skall plantera några blommor imorgon också. De är så underbara, barnen, man ser hur lyckliga de är då de planterar, fixar med jord och...

Av emilia nyman - 20 maj 2011 10:01

Underbart väder!!! Hoppas det håller i sig!! Gärna lite regn ibland, men sen sol igen! Har nyss lämnat av döttrarna på dagis, nu skall jag handla lunch, jordgubbar m.m. före jag åker till jobbet..ikväll skall vi hälsa på ulle&karin, sedan flickornas...

Av emilia nyman - 19 maj 2011 20:12

Här kommer trädgårdsbilder äntligen:)   Gula Magnolian har klarat vintern! Vill köpa en rosa någon gång också! Vackra!   Bellisarna blommar!   Och Lavendeln har överlevt!   Humle,Klematis och en marktäckare växer fint!! snart,snart...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är Din favoritvårblomma?
 Blåsippa
 Vitsippa
 Tussilago
 Snöldroppe
 Krokus

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards