Alla inlägg den 5 april 2011

Av emilia nyman - 5 april 2011 20:36

Skall lägga in bilder imorgon, har inte hunnit ta kort på sakerna jag skulle visa er...


Corinne har ju kräkts idag, kanske 3 gånger, sedan nattade jag dem,så tar bilder på sängar m.m imorgon, för då blir jag hemma med småtjejerna. Peter blir hemma på torsdag sen... blä för kräksjuka!! Hatar! (men vem gillar det?! :P) tycker kräksjuka kunde försvinna,eller att ett vaccin skulle tas fram mot det. usch!

Massor med tvätt och är så äckligt att få kräk på sig,och överallt hemma + att det gör så ont att se sina barn lida,fy! nå,man överlever,men känns så jäkla onödigt..lika nödvändigt som skogsbässar lixom. usch! som sagt,varför kan inte världen va fri från allt ont och hemskt och elakt,finns ju massor med saker som är värre än kräk och bässar,men allt oavsett om det är lite jobbigt eller mycket kunde väl försvinna!? mer fluff,glitter och muffins åt alla!! :)

Hoppas ingen annat fått med sig spy-baciller härifrån bara! Håller tummarna! USCH!


Men annars då.....Hmmm jag skall fixa kvällsmackor med ägg åt mig,  och läsa "Drömhem&Trädgård" som kom i postlådan!! Jippie! (hoppas på att få sova hela natten utan att någon kräks i någon säng eller ännu värre: på mig...Nå positivt tänkande:P)


Apropå positivt tänkande, har så trevliga kunder på jobbet!:) och idag tippade jag på när isen lossar i Slemmern! Hoppas jag vinner något fint:P


Önskar er alla en god natt och söta drömmar <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är Din favoritvårblomma?
 Blåsippa
 Vitsippa
 Tussilago
 Snöldroppe
 Krokus

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards