Alla inlägg under juni 2011

Av emilia nyman - 11 juni 2011 22:06

Det finns så många underbara,fina,härliga dofter, varje årstid har sina egna härliga dofter! Just nu doftar det underbart av syren,kaprifol,lavendel,salt vatten,sol på hud,sand,liljekonvaljer,grill,vin m.m


*lycklig*


vill ha ett eget litet sommartorp,gärna vi en söt sjö och skog omkring, drömma går ju, en dag skall vi ha ett mysigt sommarställe att åka till, tills dess njuter vi för fullt hemma i trädgården,med vänner & på stränder m.m:) härligt härligt!!


 


 


 


Underbara sommar, vi har haft så härliga dagar! Idag då vi alla(jag,elsa,julina,tuwa&corinne) vaknat och ätit frukost åkte vi till staden, köpte strand- och badleksaker åt barnen,pick-nick och glass. sedan besökte vi Lilla holmen! mysigt, och härligt med bad och pick-nick tillsammans. vid 3 tiden åkte vi hemmåt, in en snabb sväng på mattssons,köpte en blomma,lite mat och milkshakes! mums! Sedan åt vi middag här hemma,men Janice&barnen & Elsa! Tack för sällskapet!! varmt och trevligt, men en svalkande bris just då iaf! Kvällen avslutades med ett dopp i havet! sedan hem och natta 3 söta töser! och nu slöar jag i soffan...strax sovdags,det lockar inte, varmt och klibbigt! måste köpa minst 3 fläktar på måndag om vi skall kunna sova skönt om sommaren fortsätter såhär! sedan får vi väl sova ute i vårt beduintält:) mysigt det med! (mysigare än fläktar som surrar på känns det som!?) och en negativ tanke till: VARFÖR MÅSTE MYGGORNA STICKA & VARFÖR MÅSTE DET KLIA SÅ???

men iaf:det goda överväger det onda på sommaren ! så jätte härligt med sommar, den kunde dock va lite längre,men som jag skrivit förr; gillar alla olika årstider, varje årstid är vacker och mysig på olika sätt!

Nå, nu skall jag jaga några myggor,sedan sova! Imorgon blir en dag full med kalas! (först flickornas faffa,sedan en väns barn!) och så hoppas jag vi hinner med et dopp,annars får vattenspridaren eller en balja duga=)

Önskar Dig en god natt och vackra drömmar!!!

Av emilia nyman - 10 juni 2011 08:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av emilia nyman - 1 juni 2011 15:20

Fortsätter på samma tema som i förra inlägget jag skrev i bloggen, Nämligen presenter! Fick nyss en flaska vin av en trevlig herre, som kom till jobbet, och han tycker att jag är så trevlig så jag skulle få lite gott vin!:) jag blir så glad och rörd när människor visar uppskattning, på olika sätt.Och förra veckan en dag kom lilla rara Elin förbi mitt jobb, med sin mamma och lillebror/min gudson, Elin hade bakat kex åt mig, gullegumman! Såna småsaker gör att man blir alldeles varm av lycka. Eller ett glas vin tillsammans med en nära vän, eller fika stan med en kompis...om igen: tack alla söta som förgyller mitt liv!!!Nu skall jag jobba igen:) är jämn ström av bilar här idag "pust!" men om 1 1/2 timme är jag hemma hos min fina familj! ~~~kram~~~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är Din favoritvårblomma?
 Blåsippa
 Vitsippa
 Tussilago
 Snöldroppe
 Krokus

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards