Alla inlägg den 23 maj 2011

Av emilia nyman - 23 maj 2011 21:19

Imorgon skall jag föröka fotografera blommorna vi planterat och lägga in bilder i bloggen!

Jag,Tuwa & Corinne skall plantera några blommor imorgon också.

De är så underbara, barnen, man ser hur lyckliga de är då de planterar, fixar med jord och leka-kulor och krukor m.m Och så har de så fina och bra och gulliga trädgårdshandskar:) , eller Tuwas har försvunnit (varför försvinner saker jämt här,är det troll? eller kan man skylla på katterna? nåja,de kommer fram igen nångång kanske,får köpa nya annars..)

Även jag är lycklig i trädgården, man varvar ner, fixar fint, goda grönsaker, fina blommor, fina platser att njuta på i trädgården osv. Jag har då ett par fina röda trädgårdshandskar med vita prickar på:)

ÅH, vad det är härligt med sol och värme,så man kan va ute massor och njuta av allt fint i naturen! längtar tills imorgon bitti! först mys frukost med döttrarna,sen ut i trädgården!!

Imorgon skall vi kanske plantera lite saker i grönsakslandet,vid växthuset, också.Roligt sen då allt växer och blir stort!! *längtar* 

Nå,nu är det sovdags! Bloggar mer imorgon! Önskar Dig en god natt och söta drömmar!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är Din favoritvårblomma?
 Blåsippa
 Vitsippa
 Tussilago
 Snöldroppe
 Krokus

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards