Alla inlägg den 31 maj 2011

Av emilia nyman - 31 maj 2011 21:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av emilia nyman - 31 maj 2011 08:08

Börjar med ett par trädgårdsbilder:


Magnolian blommar! Vill köpa en rosa,kanske i sommar!?


 

Liljekonvaljer! Doftar underbart!




I söndags skulle jag och alla 3 flickor åka och ha pick-nick på Lilla holmen,men så regnade det:/ så vi åkte och handlade muffinsstövlar åt Julina (sådana jag köpte åt Tuwa också tidigare..) sedan åkte vi till glass-stället i strandnäs, mums! Julina åt en after eight glassportion, Tuwa valde 2 bollar i en våffla och Corinne åt en snögubbe. Jag åt bananasplit, mums!


 

 



En bild från tidigare i vår:

(då småtjejerna åt första 'uteglassen'/bollglassen i år).


 


Inatt har Elsa sovit här, vi var på promenad igår kväll, så härligt!! det är väl sommar nu!? det kändes så på promenaden iaf, helt jätteunderbart ute! oj vad det växer och blommar i varje vrå i naturen nu! underbart underbart! *lycka*

Sedan drack vi varsin somersby ute bland myggen på lilla altan! Sedan slö-tittade vi lite på Batman innan sovdags...

Nu skall jag fixa frukost,sedan skall vi till dagis och jobb. Önskar Dig en fin sommardag!!! Kram!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är Din favoritvårblomma?
 Blåsippa
 Vitsippa
 Tussilago
 Snöldroppe
 Krokus

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards